Thursday, June 9

SHIBARAKU DSUNE!:)

hhhhaallllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.,
cuti skola ad ag 3 ary je ag.,
xpuas cuti!da kne balek ostel ary ahad ni.,
hhaadduuii.,
*da eana! jgn nk menggedik xnk balek ostel pulok.,sape soh kau nk sgt dok hostel dlu.,
hhaammekk kau.,pandai2 laa idop.,
ok fine!"xsaba nyee eana nk balek ostell.,eeeeee;]"
ok.,nmpak sgt kau hipokritt--"
hhaiishh.,ok.,iklan da abz.,
beralih pule pada berita utama.,
pada suatu malam.,ketika saya sedang menziarahi blog blog yg saye main tekan je.,
tetibe saya terperangkap dalam satu post.,
saya kaburkan blognya  kerana dia malu.,dan hanya mahu dikenali sebagai "poliz pencen" bukan name sebenar.,
dia ber'acting sebagai polis pencen dan bertanya tentang
*ceyyttt! fail dok kau nk jd wartawan makcek eana ooii.,
ok.,kembali ke pangkal jalan.,
*ok.,td sume tuu eama merapu je.,tade kene mgene nan owg idop.,atau meninggal dunia.,
dy bertanya

"day one : 10 things about you"mksod dy..ME!


1) saya wajib tido dengan mr.boroi dan katil 3 tingkat saye.,kalu tade alamatnyee saye tido xmati.,mkn xbasah mandi xkenyang.,


2) saya ni selekeh cket ble makan coklat.bukan cket tapi byk.,malu la nk ckp at cini.,sdre2 tw laa sy mkn coklat cm ne.,comotcomot dan selekehselekeh.,p peduli hapee.,i love cokolat!


3)saya sebenarnya kuat tacing.,p dlm mase yg same sy aisberg.,pelik bukan--"


4)saya takot lipas!


5)saya geli dengan kucing! tripledouble


6)saya xpandai marah.,*kesian kan sy??nanti sy gelak.,haha


7)saya suka muka bangun tido dengan rambot bangun tido.,haha.,*xserabai ok!bukan cm kak limahh oii


8)saya alergic dengan seafood segale bagai tuu.,saya mkn ikan je klo seafood tuu punn.,


9)saya ni loading lambat cket ble hal xsenonoh! mklom laa.,xon bluetooth,.budak bek;]


10)saya ni perangai macam budak kecik.,lagilagi time nk ary raye dan skola.,kalau boleh dari pangkal kepala sampai telapak kaki nk baru.,hhaaisshh.,nafsu xdpt dibendung:[


ok.,nanntuk suda,.sok ad date!
woaaaaaa! rindu gila babeng nan dy.,
hhaiishhh.,kalau dy pompan.,
da lame da.,
xbernafas eana pelok.,haha:D
LEMAS DALAM PELUKAN!
nyte.,

No comments:

Post a Comment